Saturday

Impian


Tiap2 orang mesti ada impian atau cita2 sejak dari kecil lagi. Kebanyakkan impian tu semua mcm angan2 je. Kononnya ada yang nak jadi bintang filem atau penyanyi  terkenal. Waktu sekolah menengah dulu aku ada impian nak jadi drummer kumpulan rock. Abuk pun takde. Kalau tanya apa impian aku yang lain. Salah satunya adalah, aku nak mengembara dan mengelilingi dunia. Syukur alhamdulilah, impian aku tu nampaknya kian terlaksana. Aku dah berjaya mengembara kebeberapa negara ditiga buah benua. Banyak pengalaman dan kenangan yang telah aku perolehi. Ada yang manis dan yang pahit. Aku akan berkongsi pengalaman tu semua diblog ni. Juga pengalaman2 aku semasa aku berkeje diluar negara. Tak lupa juga berkongsi luahan hati aku dari masa kesemasa. Kan sharing is caring.

4 comments:

duta surga said...

whoaaaaaaaaa..same laa.. :')seyes tertacing kejab... happy la tuh impian jadik kenyataan..~

jimmy said...

happy gak la...:)

Cikgu Jaja™ said...

yeay. jadik pon pop up komen...

hehe

ok..impian jaja nk jadi isteri solehah. ^^,

Pida said...

Ok, saya mulakan dari awal.

Sebab mengembara ke serata dunia pun menjadi impian saya jugak tetapi sampai sekarang belum ada rezeki.

Baca pengalaman Jimmy pun boley!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...