Thursday

Wajah wajah awek Nepal


Seblum aku sampai ke Nepal, aku kurang pasti cam mana rupa pompuan kat sana. Dalam perjalanan aku dari airport ke Katmandu baru aku dapat lihat rupa dorang. Ada bermacam macam jenis. Agak unik. Rupa cam India pun ada dan cam Cina pun ada. Ada jugak yang rupa macam pompuan melayu. Awek awek Nepal ni jenis pemalu skit. Dorang tak lah sosial sangat. Jarang nak jumpa dorang merayau atau lepak tak tentu pasal. Nak lak ditengah tengah bandar. Nak dikatakan, senang di tackle atau pun tak. Aku pun kurang pasti sebab aku tak pernah cuba. Lagi pun bukan taste aku hehehe. Taste aku tetap gadis melayu. Pepun, bleh tengok cam mana wajah dorang kat photo ni. Satu grop budak sekolah menengah yang aku jumpa kat Devi’s Fall di Pokhara.

1 comment:

Cikgu Jaja™ said...

ha a laa.. unik siket..lebih kurang satu malaysia :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...